Sabtu, 6 November 2021

Bismillahirrahmanirrahim. Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang..
Assalamu'alaikum wbt..





Alhamdulillah, segala puji-pujian hanya untuk Allah SWT. Izinkan saya memperkenalkan diri. Nama saya Nor Azian binti Mohd Isa. Anak sulung dari 3 adik beradik (2 perempuan dan seorang lelaki). Berumur 44 tahun dan saat ini sudah mempunyai 3 orang cahaya mata. Saya mula memegang jawatan pengurus rumah sepenuh masa dan bekerja dari rumah sejak April 2004 setelah saya meletakkan jawatan sebagai Staff Bakery (Di TESCO Melaka).

 

Alhamdulillah, syukur yang tidak terhingga kepadaNya di atas peluang belajar dari saya kecil hingga dewasa. Bermula dari pendidikan awal dari rumah oleh ibu dan abah. Ketika berumur 6 tahun mula bersekolah di Kindergarten Treacher Methodist, Taiping. Mendapat pendidikan rendah di Sekolah Rendah Convent Klian Pau, Taiping sehingga darjah 3, seterusnya Sekolah Kebangsaan Chenderah, Jasin, Melaka. Mendapat pendidikan menengah di Sekolah Kebangsaan Agama Sharifah Rodziah Melaka dari tingkatan 1-5 dan kemudian menyambung Foundation New Zealand (Accounting) di Emile Wolf College, Kelana Jaya. Seterusnya menyambung ke peringkat Ijazah Sarjana Muda Perdagangan dan Pengurusan (Perakaunan) Lincoln University di UNITEN di bawah program tajaan MARA.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

http://dlvr.it/SHYQV5 the House of your Supplement http://dlvr.it/SHYQVR